mabaug escribió:Fea con avaricia la de la señera, más aún que la de Nike. La 2ª del Valencia es la típica naranja y no inventos con gaseosa como eso.
Pero y y las pajas que se pegan los valencianitos con las putas rayas?
En fin...
En fin qué? Acaso es mentira? Os importa más una mierda de bandera que otras cosas más importantes... y lo tuyo de pasar de un día para otro a ser de la terreta...
mabaug escribió:Fea con avaricia la de la señera, más aún que la de Nike. La 2ª del Valencia es la típica naranja y no inventos con gaseosa como eso.
Pero y y las pajas que se pegan los valencianitos con las putas rayas?
En fin...
En fin qué? Acaso es mentira? Os importa más una mierda de bandera que otras cosas más importantes... y lo tuyo de pasar de un día para otro a ser de la terreta...
rourevalencià escribió:M'he de posar al dia..... hehe què és això de passar a ser de la terreta?
Han presentat a Rami amb esta samarreta per a l'afició, joder hui era el dia de les senyeres, el Llevant també ha tret una horripilant...
En este fòrum jo sempre escrivia en castellà, i un dia vaig decidir escriure en valencià. Sembla que a este tio no li va fer gràcia, ja que per ell tot el que faça olor al valencià es motiu de menyspreu i burla. Serà que ell és murcià, no se.
Okis Feliú, doncs t'encoratge a escriure en la nostra llengua sempre, jo també vaig decidir-me un dia a escriure exclusivament en valencià i és un goig, la gent s'acaba acostumant, és la nostra pròpia llengua!
rourevalencià escribió:Okis Feliú, doncs t'encoratge a escriure en la nostra llengua sempre, jo també vaig decidir-me un dia a escriure exclusivament en valencià i és un goig, la gent s'acaba acostumant, és la nostra pròpia llengua!
mabaug si vens a vlc te convide a les birres que vullgues
per cert què trist que no puga aconseguir material de l'Elx ací, rasan em pense que era valenciana...? a vore si pujant a primera és més fàcil i puc portar algo al mestalla.
Maare meua, és de veres, encara han de fitxar un, es comenta que hi ha dos candidats preferentment i la possibilitat de Chivu de l'Inter.
Costa no m'agrada de titular però ahi estarà, Dealbert de suplent està bé, han largat a Stanke quan per 1 kilo era nostre, es preveu que Navarro isca, per tant falta un segur.
EL problema és defensiu en general... cosa d'Emery però si es puja en qualitat es pujarà en rendiment.
La samarreta està bé, però ja està bé de fer el carabassa i tenir-la un any sí i un no. Que el Llevant porte la mateixa no ha de molestar cap valencianista, és la bandera de la ciutat de València i el mateix dret tenen els dos equips, que ja he vist alguns valencianistes queixant-se.