Valencia CF

Sigue y comenta la actualidad de la 1ª División y 2ª División del fútbol español en este foro.
Responder
Feliu
Campeón UEFA
Campeón UEFA

Re: FIL OFICIAL DEL "VALÈNCIA CF"

Mensaje por Feliu »

Fernando31 escribió:por la distancia geográfica y por todo, lo mejor es la indiferencia mutua.
Imagen
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Mensaje por rourevalencià »

Fernando31 escribió:No os fieis de la nueva generación de chotos. Todos saben cómo en los años 90 se aplaudían en el Luis Casanova los goles del Levante cuando estaba en 2B y ahora mirad cómo los reciben....Y qué decir al Villarreal. Antes era una afición señora....ahora es prepotencia pura y dura.
Yo creo que, por la distancia geográfica y por todo, lo mejor es la indiferencia mutua.
Y para el roure, que coño nos importa tu "samarreta" o lo que tu denominas "Pais" (por cierto ningún valencianista de los de siempre lo llama así). No entiendo de verdad a qué vienes a un foro del Elche CF a mostrar camisetas valencianistas, estadios nuevos etc...
Imagen

Ves a animar a l'Elx, desgraciat, un dia com hui... jo a l'Elx ho sent com una cosa meua, un matat com tu ¿qui eres tu parlant per tota una afició? em va axantar ho portes clar, després segur que eres de l'Elx de tota la vida seeeeeh del mandril de tota la vida :mmm:

Com et fot que puguera haver bon rotllo en un futur :ok: per cert és un fil del VCF si no tens res millor per a aportar...
VCF i ELXCF AMUNT!
Sansano
Campeón Liga de Campeones
Campeón Liga de Campeones

Mensaje por Sansano »

rourevalencià escribió:
Fernando31 escribió:No os fieis de la nueva generación de chotos. Todos saben cómo en los años 90 se aplaudían en el Luis Casanova los goles del Levante cuando estaba en 2B y ahora mirad cómo los reciben....Y qué decir al Villarreal. Antes era una afición señora....ahora es prepotencia pura y dura.
Yo creo que, por la distancia geográfica y por todo, lo mejor es la indiferencia mutua.
Y para el roure, que coño nos importa tu "samarreta" o lo que tu denominas "Pais" (por cierto ningún valencianista de los de siempre lo llama así). No entiendo de verdad a qué vienes a un foro del Elche CF a mostrar camisetas valencianistas, estadios nuevos etc...
Imagen

Ves a animar a l'Elx, desgraciat, un dia com hui... jo a l'Elx ho sent com una cosa meua, un matat com tu ¿qui eres tu parlant per tota una afició? em va axantar ho portes clar, després segur que eres de l'Elx de tota la vida seeeeeh del mandril de tota la vida :mmm:

Com et fot que puguera haver bon rotllo en un futur :ok: per cert és un fil del VCF si no tens res millor per a aportar...
AMUNT VALENCIA!! AMUNT ELX!! ELS 2 CLUBS AGERMANATS!!
Fernando31
jugador alevín
jugador alevín

Mensaje por Fernando31 »

rourevalencià escribió:
Imagen

A ver bufón, a ti ya te echaron del foroche o como se llame por culé así que no vengas aqui a meter mierda con tus rollos politicos, que eres profesional en eso, tu historial te avala. Vete a tu tierra a que te aguante tu madre y búscate equipo de fútbol que padeces trastorno bipolar. Qué cojones haces en un foro del Elche? . Anda, deja de marear y lárgate que nadie te hace caso aquí. Que todo el mundo lo sepa. A ESTE YA LO ECHARON DEL FORO CHOTO POR CULÉ E INSULTAR y ahora viene aquí a malmeter. Y dice el tio que el Elche es un sentimiento para él y no es ni de aqui jajaja. Bufón.
ELCHE SIEMPRE A TU LADO!
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

No respectes ni el dia que és hui.

No he estat mai a foroche, només participe a sentimentche.

De totes maneres eres igual que els meninfots d'ací quan no vos agrada alguna cosa traeu a passetjar els catalans o el barça, no feu ni pena... ja no cola xD

Ho torne a repetir i ja per última vegada, és un fil del VCF que per cert no he creat jo i fins que un moderador no em diga res (això és el que vols tu donar faena i crear mal rotllo) em considere benvingut amb els germans d'Elx, perquè sí, ho considere algo meu com a valencià i com a visitant que m'he deixat els euros allà, au cacau!

Elx i València per sempre!
VCF i ELXCF AMUNT!
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Tenim al filial un xic d'Elx o de Crevillent... segons on consultes, Cristian Lopez que ha pujat amb el Mestalla a 2aB, ha vingut en la segona volta del Castilla i ha fet uns set gols en el poc temps que ha jugat, pareix un xaval interessant. Si es queda es disputarà lloc amb Alcacer i Aaron Ñigez possiblement torne.

Imagen

Veig que ha passat per Crevillet, Hercules i Alacant... És d'Elx o de Crevillent?? Té bona pinta el xic...
VCF i ELXCF AMUNT!
Damian Marcelo
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Damian Marcelo »

roure, creus que Aaron pot tornar a anar cedit? Es hora ja de que vinga a l´Elx?
Imagen
Betira arte XABI. Eskerrik asko
El clot de Galvany
jugador Internacional
jugador Internacional

Mensaje por El clot de Galvany »

Damian Marcelo escribió:roure, creus que Aaron pot tornar a anar cedit? Es hora ja de que vinga a l´Elx?
Anit en el programa de La Taula comentaben el cas de Aaron, Damian saps que cobra el senyor Aaron en la 2011-2012 ; 800.000 euracos, sempre clar esta segon La Taula, li feren un supercontrat pensan que seria una mega estrela i mira lo que tenen.
Quina part de eixa fitja penses que pot asumir l ´Elx? Que ha fet Aaron enguany en el Recre?
VISCA EL CLOT DE GALVANY
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Eixe es el tema sempre que ix cedit el VCF paga quasi la totalitat de la fitxa i acaba contracte i estan farts per tant o el venen o jugarà amb el filial, no crec que vaja a la pretemporada amb el primer equip,m l'any passat recorde partits d'ell i no va convéncer. Pel que he llegit a Huelva estaven contents amb ell, va tindre una lesió i tal.
De tercer punta a l'Elx si que el veig potable, anava per a crack.. aii
VCF i ELXCF AMUNT!
Damian Marcelo
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Damian Marcelo »

rourevalencià escribió:Eixe es el tema sempre que ix cedit el VCF paga quasi la totalitat de la fitxa i acaba contracte i estan farts per tant o el venen o jugarà amb el filial, no crec que vaja a la pretemporada amb el primer equip,m l'any passat recorde partits d'ell i no va convéncer. Pel que he llegit a Huelva estaven contents amb ell, va tindre una lesió i tal.
De tercer punta a l'Elx si que el veig potable, anava per a crack.. aii
massa pardals al cap em pareix que l´han possat...
Imagen
Betira arte XABI. Eskerrik asko
Saragüells
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por Saragüells »

rourevalencià escribió:... És d'Elx o de Crevillent?? Té bona pinta el xic...
Crevillent.
VISCA EL MEU POBLE I VISCA EL MEU EQUIP
Imagen
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Gràcies Saragüells (gran nom!), llavors està mitja internet amb la dada malament :lol:
VCF i ELXCF AMUNT!
Saragüells
jugador juvenil 2do año
jugador juvenil 2do año

Mensaje por Saragüells »

Segurament nasquè a l'Hospital d'Elx, per astò l'error.
VISCA EL MEU POBLE I VISCA EL MEU EQUIP
Imagen
rourevalencià
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Ja m'ho havia figurat :lol:

Tenim en sentimentche un forer irlandés que fa uns vídeos fenomenals, jugador per jugador, són interessants;

http://www.youtube.com/user/VCFCentral1919" onclick="window.open(this.href);return false;

:salto:
VCF i ELXCF AMUNT!
Fernando31
jugador alevín
jugador alevín

Mensaje por Fernando31 »

457 páginas el hilo del madrid, 300 el hilo del barça y 10 el de la chotera. Todo dicho... Sobráis. Y por cierto el Elche viste de blanco entero(con franja verde) y bién orgullosos, no como otros.
Responder