Post de la cuarta división

Pregunta todo lo que quieras. Seguro que los moderadores o algún usuario te aclara tus dudas. Propón también cualquier idea de mejora del foro que se te ocurra. También podrás encontrar aquí las Normas del Foro y algún que otro tutorial muy útil.
Avatar de Usuario
ClashElx
jugador juvenil 1er año
jugador juvenil 1er año
Mensajes: 211
Registrado: Jue Jun 27, 2013 2:15 pm
Zona del Estadio: Fons nord

Re: Post de la cuarta división

Mensaje por ClashElx »

A vore, jo a l'Hèrcules vull clavar-li 5 gols SEMPRE. Ara bé, sí em fa llàstima la situació del club per molta gent que conec i ama el seu club, i està veient com es mor a poc a poc. Podríem haver sigut nosaltres en lloc d'ells, de no ser per l'ascens exprés de tornada al futbol professional.

Imagine que per això som l'Elx i no l'Hèrcules, una temporada va ser suficient per a eixir del pou :ceja:
Encara recorde que em deien molts herculans que: "vosaltres no sabeu què és la segona B, és molt dura, no pujeu en un mínim de 3-4 anys". Correcte, no ho sabem xD

Si sóc sincer, trobe un poc a faltar el derbi. Potser només siga cosa meua. Dit açò, preferisc continuar a primera i somniar amb un títol fins al final dels temps que tornar a vore un derbi. NO DOUBT ABOUT THAT.
Si et falten anys de segona B, no vingues a l'estadi ara a xiular en primera...

Avatar de Usuario
desde la Hoya
Moderador
Moderador
Mensajes: 2428
Registrado: Sab Feb 18, 2006 2:55 am
Zona del Estadio: Fondo

Re: Post de la cuarta división

Mensaje por desde la Hoya »

Lo que a creado el Gran amigo Tebas a sido una injusticia y una aberración, del que ""yo lo hago po mis cojones"".
Por no fastidiar a 10 clubes de 2da y 2b a tenido que joder a 70 Clubes de 3ra, los las modestos.
La creación de la 2da RFEF a hecho descender una categoría a todos los Clubes de 3ra.
En fin, cosas de Tebas
Elche, Sol y Palmeras, la ciudad donde naci, donde quiera que vaya mi canción es para ti.

Avatar de Usuario
ClashElx
jugador juvenil 1er año
jugador juvenil 1er año
Mensajes: 211
Registrado: Jue Jun 27, 2013 2:15 pm
Zona del Estadio: Fons nord

Re: Post de la cuarta división

Mensaje por ClashElx »

desde la Hoya escribió:
Mar Jun 22, 2021 9:04 am
Lo que a creado el Gran amigo Tebas a sido una injusticia y una aberración, del que ""yo lo hago po mis cojones"".
Por no fastidiar a 10 clubes de 2da y 2b a tenido que joder a 70 Clubes de 3ra, los las modestos.
La creación de la 2da RFEF a hecho descender una categoría a todos los Clubes de 3ra.
En fin, cosas de Tebas
En realitat, qui té la competència de reestructurar, i qui ha executat aquesta reforma, es la RFEF. A mi em sembla bé, érem l'única lliga de les grans que tenia una tercera categoria amb 80 equips. Encara que no molt, un mínim sí es professionalitzarà aquesta nova 1ª RFEF i sembla que sí tindrà major atractiu que l'antiga tercera categoria: 40 equips repartits en dos grups, pugen els primers directament i juguen playoff del segon al cinqué. La 2ª RFEF serà, de facto, la «nova 2ªB», amb 90 equips.
Si et falten anys de segona B, no vingues a l'estadi ara a xiular en primera...

Responder