Ja tenim data per a una visita històrica després de quatre dècades. El filial TORNA a jugar a la porquera i ens ve de categoria perquè si no estic equivocat eixa setmana el primer equip juga fora. Imagine que seran ben pocs els qui viatgen a Madrid contra el Rayo tenint este partit.
La tornada a Elx serà l'1 de febrer, que coincideix amb la visita a Los Gérmenes.
mucho___elche escribió:Dudo mucho que el Rayo-Elche coincida con el Hércules-Ilicitano.
Pero me gustaría saber qué haría más de uno si se jugasen los dos partidos el mismo día y a la misma hora.
Cada uno es libre de hacer lo que quiera, pero yo lo tengo muy claro: no voy a anteponer al filial antes que al primer equipo.
Es un Rayo - Elche eh... como no tengas pensado ir a Vallecas, esta claro que un Hercules-Ilicitano tira muchisimo más. Si coincide pues nos llevamos la radio y prou. Es más... aun jugando un Elche-Rayo a la misma hora, creo que me iria a ver el Hercules-Ilicitano
No me jodas mucho_elche , un hércules-tano es la amiga risión mundial, el súmmum de la superioridad franjiverde ....Ese dia no podemos faltar los talibanes franjiverdes a la cita con la historia.
"Estaré contigo cuando menos te lo merezcas,
porque será cuando más lo necesites"
Que te den por culo herculano
mucho___elche escribió:Dudo mucho que el Rayo-Elche coincida con el Hércules-Ilicitano.
Pero me gustaría saber qué haría más de uno si se jugasen los dos partidos el mismo día y a la misma hora.
Cada uno es libre de hacer lo que quiera, pero yo lo tengo muy claro: no voy a anteponer al filial antes que al primer equipo.
Doncs molt bé Maldini, si no t'interessa este partit tampoc entenc molt bé perquè n'opines. Però caú és caú en les seues cauanes. Tu ves-te'n a Vallecas i ens representes a tots, jo preferisc viure in situ història viva del franjiverdisme, algo que contar als meus néts i no un Rayo-Elx de xixinavo en la tercera jornada! Si fóra jugant-nos la vida, encara, però estos colp en el pit en la tercera jornada davant un fet històric com que el teu filial visite l'etern rival, em fan rissa.