IOMAR FRANCISCO AJOUAOU VIDAL
- Alcoià i de l'Elx
- jugador benjamín

IOMAR FRANCISCO AJOUAOU VIDAL
Ja s'han jugat dos partits amistosos i en cap d'ells, ni siquiera, ha aparegut convocat Iomar.
Serà perque esta lessionat, perque estan a punt de vendre'l, perque no s'ho mereix, ...?
Busques en google notícies sobre ell i res.
Des que acabara la competició en 3ª R.F.E.F. no l' hem tornat a sentir.
Por em fa, que vinga qualsevol club de 1ª o 2º R.F.E.F. i se l'enduga per quatre xavos.
Amb la falta que ens fa un golejador, que el tenim i no el veiem per enlloc.
No tinc res contra els xavals de filial i del juvenil que estan debutant en el amistosos i al final de la lliga Hipermotion recent acabada, pero cap em fa la il·lusió que tendria veient debutar en el primer equip a aquest jugador l'alcoià.
Ell no podia jugar en 2ª per,tenir mes de 24 anys. Però com es que ara no ho juga tot?
Serà perque esta lessionat, perque estan a punt de vendre'l, perque no s'ho mereix, ...?
Busques en google notícies sobre ell i res.
Des que acabara la competició en 3ª R.F.E.F. no l' hem tornat a sentir.
Por em fa, que vinga qualsevol club de 1ª o 2º R.F.E.F. i se l'enduga per quatre xavos.
Amb la falta que ens fa un golejador, que el tenim i no el veiem per enlloc.
No tinc res contra els xavals de filial i del juvenil que estan debutant en el amistosos i al final de la lliga Hipermotion recent acabada, pero cap em fa la il·lusió que tendria veient debutar en el primer equip a aquest jugador l'alcoià.
Ell no podia jugar en 2ª per,tenir mes de 24 anys. Però com es que ara no ho juga tot?
-
Exiliat
- jugador juvenil 1er año

- Zona del Estadio: Fondo Sur quan puc anar
Re: IOMAR FRANCISCO AJOUAOU VIDAL
Em negue a pensar que Eder, després de analitzar els jugadors del filial que puguen ser vàlids per a enguany i després de veure els espectaculars números de la temporada passada, no li haja donat ni un minut als amistosos.
I si estan pensant en vendre'l, quin millor aparador haguera estat veure'l jugant amb el primer equip?
Només em queda pensar que siga alguna qüestió física. Espere.
I si estan pensant en vendre'l, quin millor aparador haguera estat veure'l jugant amb el primer equip?
Només em queda pensar que siga alguna qüestió física. Espere.
De l'equip del meu poble. 
- Bala
- Campeón Copa Intercontinental

En efecte no està jugant, no sabem per què, tal volta és alguna cosa tan senzilla com problemes físics. Espere, perquè Sarabia no és un absurd maniós com Bkcc, em negue pensar-ho.
FORÇA ELX!!!
- Alcoià i de l'Elx
- jugador benjamín

Han eixit a jugar contra el Notingham Forest, 23 i·licitans i entre ells no trobem a IOMAR.
QUÉ DIMONIS PASSA ?
QUÉ DIMONIS PASSA ?
- neri

Tampoco Jhon, tampoco Cler, tampoco Guti. todos recuperándose de lesión, Iomar está lesionado esa es la versión del club, pero si tampoco tenemos que creernos la versión del club mal vamos.Alcoià i de l'Elx escribió: Vie Jul 26, 2024 9:43 pm Han eixit a jugar contra el Notingham Forest, 23 i·licitans i entre ells no trobem a IOMAR.
QUÉ DIMONIS PASSA ?
JUGAMOS " A LO ELCHE "....... Guido Carrillo (2022)
EL QUE LE DIGA QUE NO AL ELCHE, ES QUE NO QUIERE SER FUTBOLISTA........ Alex Martin(2023)
EL FUTBOL VIENE DEL AMOR DEL HINCHA Y NO DEL NEGOCIO....... BKCC ( 2023)
EL QUE LE DIGA QUE NO AL ELCHE, ES QUE NO QUIERE SER FUTBOLISTA........ Alex Martin(2023)
- neri

https://alicanteplaza.es/iomar-ni-prime ... ni-segundo
En mi opinión y sin estar obviamente metido ahi, cometen un error no dándole una oportunidad a un tio que ha marcado 26 aunque sea em 3ª rfef.
En mi opinión y sin estar obviamente metido ahi, cometen un error no dándole una oportunidad a un tio que ha marcado 26 aunque sea em 3ª rfef.
JUGAMOS " A LO ELCHE "....... Guido Carrillo (2022)
- superboria
- Campeón Liga de Campeones

- Zona del Estadio: Fondo Sur
Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?
Ahi queda eso
Ahi queda eso

-
Ilicitelx
- Campeón UEFA

Ni lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso
- superboria

La pregunta es con sorna, no hace falta preguntarle a las cartas. Ya te digo yo que más de 6 goles no marca, alguno de penalty y después de fallar innumerables.Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:04 amNi lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso

-
Ilicitelx
- Campeón UEFA

Joder, ya sé que era de cachondeo, igual que mi respuesta.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:08 amLa pregunta es con sorna, no hace falta preguntarle a las cartas. Ya te digo yo que más de 6 goles no marca, alguno de penalty y después de fallar innumerables.Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:04 amNi lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso![]()
![]()
- superboria

Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:39 amJoder, ya sé que era de cachondeo, igual que mi respuesta.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:08 amLa pregunta es con sorna, no hace falta preguntarle a las cartas. Ya te digo yo que más de 6 goles no marca, alguno de penalty y después de fallar innumerables.Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:04 amNi lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso![]()
![]()
![]()

-
Ilicitelx
- Campeón UEFA

Kguen diez, o lo sabes por las cartas o te lo imaginas, si no vaya mierda de cartassuperboria escribió: Dom Jul 28, 2024 12:09 pmIlicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:39 amJoder, ya sé que era de cachondeo, igual que mi respuesta.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:08 amLa pregunta es con sorna, no hace falta preguntarle a las cartas. Ya te digo yo que más de 6 goles no marca, alguno de penalty y después de fallar innumerables.Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:04 amNi lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso![]()
![]()
![]()
![]()
me lo imagino por las cartas
Ahora bien que es un paquete no lo digo de cachondeo, aunque el chaval no tiene culpa, la responsabilidad es del que lo mantiene y lo pone
- helikelig
- Jugador legendario

Como acabe en el Hercules...neri escribió: Dom Jul 28, 2024 1:50 am https://alicanteplaza.es/iomar-ni-prime ... ni-segundo
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."
Friedrich Nietzsche

Friedrich Nietzsche

- superboria

Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 12:13 pmKguen diez, o lo sabes por las cartas o te lo imaginas, si no vaya mierda de cartassuperboria escribió: Dom Jul 28, 2024 12:09 pmIlicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:39 amJoder, ya sé que era de cachondeo, igual que mi respuesta.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:08 amLa pregunta es con sorna, no hace falta preguntarle a las cartas. Ya te digo yo que más de 6 goles no marca, alguno de penalty y después de fallar innumerables.Ilicitelx escribió: Dom Jul 28, 2024 11:04 amNi lo sueñes, pregúntale a las cartas si quieres.superboria escribió: Dom Jul 28, 2024 11:02 am Y yo os pregunto... ¿AlMouradí hubiera marcado 26 goles en 3a RFEF?![]()
Ahi queda eso![]()
![]()
![]()
![]()
me lo imagino por las cartas
Ahora bien que es un paquete no lo digo de cachondeo, aunque el chaval no tiene culpa, la responsabilidad es del que lo mantiene y lo pone
![]()

- superboria

Te prometo que lo he pensadohelikelig escribió: Dom Jul 28, 2024 12:32 pmComo acabe en el Hercules...neri escribió: Dom Jul 28, 2024 1:50 am https://alicanteplaza.es/iomar-ni-prime ... ni-segundo