Tanto que quieren promocionar el futbol femenino, y lo tendrían tan facil
Ni mundiales, ni eurocopas ni ná...
Sorbito de brandy...calada al Reich...ahhh que gustito....

Tanto que quieren promocionar el futbol femenino, y lo tendrían tan facil

Bufff...sería de pena, casi de cárcel...Elxploited escribió: Jue Ago 07, 2025 11:36 pm Hoy he estado en la tienda del Elche y me dicen que han retirado la primera equipación por un problema de propiedad intelectual con la familia del autor del Aromas Ilicitanos. ¿Será posible?

Siempre se puede cambiar el "Aromas" por un tango...,por ejemplo "Volver".helikelig escribió: Jue Ago 07, 2025 11:44 pmBufff...sería de pena, casi de cárcel...Elxploited escribió: Jue Ago 07, 2025 11:36 pm Hoy he estado en la tienda del Elche y me dicen que han retirado la primera equipación por un problema de propiedad intelectual con la familia del autor del Aromas Ilicitanos. ¿Será posible?

Desconozco este punto.Elxploited escribió: Jue Ago 07, 2025 11:36 pm Hoy he estado en la tienda del Elche y me dicen que han retirado la primera equipación por un problema de propiedad intelectual con la familia del autor del Aromas Ilicitanos. ¿Será posible?

Idò sí Bala, el que hauríem de fer és una franja que donase tota ia volta a la samarreta i tothom contentBala escribió: Vie Ago 08, 2025 10:32 am Seria una bona notícia per a mí, que em sobren les lletres a la franja![]()

Con franja o sin franjaElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja

M'agradaria mésElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja

Jo posaria totes les cançons de fil i cotó què són molts boniques,i les cantem sempre amb alegria i en moments inoblidables.Bala escribió: Vie Ago 08, 2025 6:32 pmM'agradaria mésElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja
Però ni així vull res a la franja. Aquella temporada de Puma i el nom dels abonats li vaig agafar mania.

S'està perdent i no es fa res.superboria escribió: Sab Ago 09, 2025 5:12 pmJo posaria totes les cançons de fil i cotó què són molts boniques,i les cantem sempre amb alegria i en moments inoblidables.Bala escribió: Vie Ago 08, 2025 6:32 pmM'agradaria mésElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja
Però ni així vull res a la franja. Aquella temporada de Puma i el nom dels abonats li vaig agafar mania.

¿Y el Aromas no es una canción popular nuestra? ¿Y las tradiciones alrededor de la Virgen de la Asunción, nuestra patrona, no son cultura popular autóctona? Mucha de la cual, por cierto, gira en torno al idioma valenciano.Bala escribió: Sab Ago 09, 2025 6:14 pmS'està perdent i no es fa res.superboria escribió: Sab Ago 09, 2025 5:12 pmJo posaria totes les cançons de fil i cotó què són molts boniques,i les cantem sempre amb alegria i en moments inoblidables.Bala escribió: Vie Ago 08, 2025 6:32 pmM'agradaria mésElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja
A Alacant canten "la manta al coll" contínuament, de fet, a un derby em van impresionar a l'anell cantant-ho 2 mil persones al Valero.
Ací tenim cançons precioses i res, asumim la coentor de cançó en castellà i d'altra època, cosa que es nota massa, i oblidem les arrels i les nostres cançons populars de veres amb un acte de substitució cultural i autoextinció.

Per a mi no, ja he explicat el que és. Quan ix de la meua boca no ho sent com una cosa meua.helikelig escribió: Sab Ago 09, 2025 7:02 pm¿Y el Aromas no es una canción popular nuestra? ¿Y las tradiciones alrededor de la Virgen de la Asunción, nuestra patrona, no son cultura popular autóctona? Mucha de la cual, por cierto, gira en torno al idioma valenciano.Bala escribió: Sab Ago 09, 2025 6:14 pmS'està perdent i no es fa res.superboria escribió: Sab Ago 09, 2025 5:12 pmJo posaria totes les cançons de fil i cotó què són molts boniques,i les cantem sempre amb alegria i en moments inoblidables.Bala escribió: Vie Ago 08, 2025 6:32 pmM'agradaria mésElxploited escribió: Vie Ago 08, 2025 2:32 pm Si fora venim de la mar, que es en valencià, li agradaría al bala jaja
A Alacant canten "la manta al coll" contínuament, de fet, a un derby em van impresionar a l'anell cantant-ho 2 mil persones al Valero.
Ací tenim cançons precioses i res, asumim la coentor de cançó en castellà i d'altra època, cosa que es nota massa, i oblidem les arrels i les nostres cançons populars de veres amb un acte de substitució cultural i autoextinció.
Que se vayan al postiguet los herculanos, conmigo que no cuenten![]()
![]()