L'Oriola CF podria ser en breu equip e 2ª

Sigue y comenta la actualidad de la 1ª RFEF y 2 RFEF del fútbol español en este foro.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario
Ubicación: Pla de Sant Josep. ELX IS NOT ALACANT. Baix Vinalopó i prou.

L'Oriola CF podria ser en breu equip e 2ª

Mensaje por Manel »

Doncs sembla ser que ja han començat les negociacions del president i vicepresident del conjunt del Baix Segura amb Quique Pina, per a que els oriolans compren la plaça murciana.

Sembla ser que l'Oriola és el millor col·locat per la seua estabilitat econòmica, altres clubs com Cacereño, Mèrida, Logronyés, Granada i Oviedo també estan interesats, però sembla ser que l'equip de Los Arcos està més a prop que ningú.

Mare meua, el que pot ser la 2ª l'any que vé, es podrien juntar Elx, Hèrcules, Oriola, Alcoiano i La Vila :shock:

Si ha de ser algú el que compre la plaça, doncs que siga l'Oriola.
Imagen
Maredéu de les Bombes

-----------------------------
http://altzavaresnord.blogspot.com/
ALTZAVARES NORD-ELX
chimoeneas
Campeón Copa del Rey
Campeón Copa del Rey
Contactar:

Mensaje por chimoeneas »

:baba: mmm cómo me gustaría ver a orihuelica del señor en segunda. pero ojalá fuera por méritos deportivos
chimoeneas.blogspot.com
cincotresdos.blogspot.com
raskaiu
Campeón Supercopa de Europa

Mensaje por raskaiu »

jo no ho vec molt clar el que pina preten fer. es parla d'equips històrics com l'oviedo o el granada que si pina els agafa entre mans, deixarien de ser eixe equip històric per a ser un ciutat de granada o ciutat d'oviedo, ja que pina el que faria seria anar-se'en amb tot el seu circ a un altre lloc.

amb l'oriola passaria el mateix, la ciutat tendria un equipo en 2a, i dels importants, però no seria l'oriola cf, sino el ciutat d'oriola cf.
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Manel »

raskaiu escribió:jo no ho vec molt clar el que pina preten fer. es parla d'equips històrics com l'oviedo o el granada que si pina els agafa entre mans, deixarien de ser eixe equip històric per a ser un ciutat de granada o ciutat d'oviedo, ja que pina el que faria seria anar-se'en amb tot el seu circ a un altre lloc.

amb l'oriola passaria el mateix, la ciutat tendria un equipo en 2a, i dels importants, però no seria l'oriola cf, sino el ciutat d'oriola cf.
Segons he sabut l'Oriola posaria de condició el no canviar-se el nom ni anar-se'n d'Oriola, ja vorem.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
wahiro
Campeón del Mundo
Campeón del Mundo

Mensaje por wahiro »

Que no se meta mi Orihuela en estos follones

Arriba Eskorpiones!!!!!!!!!, no entreis en el fútbol negocio!!!!!!!!
Imagen
Imagen
krustyfer
Campeón Supercopa España
Campeón Supercopa España

Re: L'Oriola CF podria ser en breu equip e 2ª

Mensaje por krustyfer »

Manel escribió:Doncs sembla ser que ja han començat les negociacions del president i vicepresident del conjunt del Baix Segura amb Quique Pina, per a que els oriolans compren la plaça murciana.

Sembla ser que l'Oriola és el millor col·locat per la seua estabilitat econòmica, altres clubs com Cacereño, Mèrida, Logronyés, Granada i Oviedo també estan interesats, però sembla ser que l'equip de Los Arcos està més a prop que ningú.

Mare meua, el que pot ser la 2ª l'any que vé, es podrien juntar Elx, Hèrcules, Oriola, Alcoiano i La Vila :shock:

Así me gusta, que no tengais en cuenta a los moros como posible equipo de segunda, eso es que ya os habeis enterado que tienen a granero de entrenador... :twisted:
Aupalicantecf
jugador del filial
jugador del filial

Mensaje por Aupalicantecf »

Hombre, el Porkulano Guadiana... :lol:
Aúpa Alicante CF

La otra historia
pedrinho

Mensaje por pedrinho »

Me encantaría ver al Orihuela en 2ª, pero que se lo ganen en el cesped.
Best
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por Best »

Que lástima da leer noticias como ésta (por lo de la compra de plazas y todo eso...).
ImagenImagen
¡¡¡ESTAMOS ORGULLOSOS!!!
Aupalicantecf
jugador del filial
jugador del filial

Mensaje por Aupalicantecf »

Por cierto, que lo del Orihuela CF no es nuevo ya que en el 97 compró una plaza en el grupo XIII de Tercera, se cambió de Federación y así pudo librarse de seguir jugando en el grupo VII de Primera Regional.
Aúpa Alicante CF

La otra historia
Manel
Jugador legendario
Jugador legendario

Re: L'Oriola CF podria ser en breu equip e 2ª

Mensaje por Manel »

krustyfer escribió:
Manel escribió:Doncs sembla ser que ja han començat les negociacions del president i vicepresident del conjunt del Baix Segura amb Quique Pina, per a que els oriolans compren la plaça murciana.

Así me gusta, que no tengais en cuenta a los moros como posible equipo de segunda, eso es que ya os habeis enterado que tienen a granero de entrenador... :twisted:
Perdó, i l'Alacant CF, ha sigut un lapsus, naturalment que conte amb ells també, les opcions les tenen.
Imagen
Maredéu de les Bombes

ALTZAVARES NORD-ELX
marijose20591

Mensaje por marijose20591 »

Yo creo que comprar las plazas no es justo. Vale, estaría bien ver tantos partidos de equipos de la provincia, pero no me parece bien que compren la plaza, deberían de ganarsela jugando.
MUCHO ELCHE!!!
helikelig
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por helikelig »

chimoeneas escribió::baba: mmm cómo me gustaría ver a orihuelica del señor en segunda. pero ojalá fuera por méritos deportivos
Ya estuvo en segunda A, quedando en una meritoria 5º posicion, a pesar de que descendieron por deudas economicas. Subieron a segunda A, quedandose primero en su grupo de segunda b cuando entonces no habia play off, solo subia el primero. Y servidor participo modestamente desde el terreno de juego en este ascenso (cosas de mi añorada juventud, jeje).
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."

Friedrich Nietzsche

Imagen
desde la Hoya
Moderador
Moderador
Zona del Estadio: Fondo

Mensaje por desde la Hoya »

helikelig escribió:
chimoeneas escribió::baba: mmm cómo me gustaría ver a orihuelica del señor en segunda. pero ojalá fuera por méritos deportivos
Ya estuvo en segunda A, quedando en una meritoria 5º posicion, a pesar de que descendieron por deudas economicas. Subieron a segunda A, quedandose primero en su grupo de segunda b cuando entonces no habia play off, solo subia el primero. Y servidor participo modestamente desde el terreno de juego en este ascenso (cosas de mi añorada juventud, jeje).
Que posicionamiento tenias en el campo de recoge pelotas o 4 arbitro :lol: :wink:
Elche, Sol y Palmeras, la ciudad donde naci, donde quiera que vaya mi canción es para ti.
helikelig
Jugador legendario
Jugador legendario

Mensaje por helikelig »

desde la Hoya escribió:
helikelig escribió:
Que posicionamiento tenias en el campo de recoge pelotas o 4 arbitro :lol: :wink:
Ehhh que uno fue tambien joven y apuntaba maneras...pero pudieron mas las mujeres, el tabaco y el alcohol... 8)
"Si matas una cucaracha, eres un héroe. Si matas una mariposa, eres malvado. Por lo tanto, la moralidad tiene estándares estéticos."

Friedrich Nietzsche

Imagen
Responder